dimecres, 20 de juliol del 2011

FENT BALANÇ

A poques hores de tancar l´any, és moment de fer balanç, i malgrat tot el que he viscut aquest any, puc dir què em quedo amb els bons moments pel record, què han estat pocs però intensos, he conegut gent entranyable, he recuperat amics oblidats, n´he perdut d´altres i el més important, alguns dels que ara puc dir què sou AMICS en majúscules, he anat tancant ferides, i he aprés dels meus errors, amb aquest any que ara acaba deixo enrera tot allò que no em serveix, què no em fa feliç, què fins ara no em deixava caminar, lo millor d´aquest any....... aquests últims quinze dies......!!!

Per això què a partir d´ara, què les llàgrimes només serveixin per netejar l´ànima, per què el somriure sigui l´estandart dels vostres dies, per què no perdeu mai la capacitat d´estimar i d´emocionar-vos, per què les vostres il.lusions per rares o extranyes què us puguin semblar us guiin en el camí de la vida....

Per tot això i per molt més, malgrat tot i a tots els què he perdut pel camí, per aquest any NOU només us desitjo molta salut, moltes ganes per seguir lluitant i una miqueta de sort, per mi i per tots els que estimo què sou molts.

Gràcies als que sempre hi sou, i als què no sent- hi físicament us porto dins del cor.....

Feliç entrada d´any 2011 a a tots!!!!!!!!!!!!!.

MONTSE.

.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada